close
آخرین مطالب
تبلیغ شما در اینجا
طراحی سایت شخصی
طراحی سایت فروشگاهی
طراحی سیستم وبلاگدهی
پنل اس ام اس رایگان
پنل اس ام اس ippanel
تبلیغ شما در اینجا
loading...
YourAds Here YourAds Here

farhangi1

بازدید : 25
سه شنبه 22 خرداد 1397 زمان : 12:46

مبانی نظری و پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری و کیفیت زندگی کاری

  • مبانی نظری و پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری و کیفیت زندگی کاری
    مبانی نظری و پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری و کیفیت زندگی کاریدسته: مدیریت
    بازدید: 7 بار
    فرمت فایل: doc
    حجم فایل: 156 کیلوبایت
    تعداد صفحات فایل: 62

    مبانی نظری و پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری و کیفیت زندگی کاری

    قیمت فایل فقط 15,000 تومان

    خرید

    بصورت فایل ورد

    همراه با منابع

    2-1 سیر ارتباطات با مشتری................................ 15

    2-1-1- قانون اساسی بقاء: توجه به مشتری................. 17

    2-1-2-ارزش‌آفرینی................................................ 18

    2-2 شاخص‌های شناختی و رفتاری عرضه‌کنندگان............... 18

    2-3 تعریف مدیریت ارتباط با مشتری.......................... 21

    2-4 تاریخچه CRM............................................ 23

    2-5 انواع فناوری CRM......................................... 23

    2-6 چالش های اجرایی CRM.................................... 24

    2-7- مزایای بکارگیری سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری CRM. 25

    2-8 چارچوب گارتنر.......................................... 26

    2-9- سیر تحول CRM........................................ 27

    2-9-1-تحول در بازاریابی در گذر زمان.................... 27

    2-9-2-دلایل ظهور بازاریابی رابطه‌ای................................ 28

    2-9-3- دلایل مطرح شدن CRM............................... 28

    2-9-4-دوره تکامل مدیریت ارتباط با مشتری................... 28

    2-9-5-خصوصیت مشتری امروز............................. 29

    2-9-6-چرا سازمان‌ها توجه زیادی به پیاده سازی CRM دارند؟...... 29

    2-9-7-مزایای ارتباط با مشتری................................ 30

    2-10 مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی.................. 31

    2-10-1-حیطه قلمرو e – CRM...................... 32

    2-11 علل موفقیت یا شکست CRM........................... 32

    2-12 اهداف CRM از دیدگاه اندیشمندان....................... 33

    2-12-1-اهداف CRM از دیدگاه بارنت........................ 33

    2-12-2-اهداف CRM از نقطه نظر نول......................... 34

    2-12-3- اهداف CRM از نظر سویفت...................... 34

    2-12-4-اهداف CRM از نقطه نظر كالا كوتا و رابینسون............... 35

    2-12-5-اهداف CRM از دیدگاه گالبریث و راجرز........................ 35

    2-13- پیش نیازهای اصلی اجرای CRM....................... 36

    2-14 چالش‏های اجرایی CRM..................................... 39

    2-15- بخش دوم: کیفیت زندگی کاری............................. 40

    2-16 کیفیت چیست.................................................... 40

    2-16-1-سطوح کیفیت............................................................ 40

    2-16-2-زندگی کاری.................................................... 42

    2-17 پیشینه کیفیت زندگی کاری................................... 42

    2-18 مفاهیم کیفیت زندگی کاری................................ 45

    2-19 بهره وری و کیفیت زندگی کاری............................. 46

    2-20- بهسازی کیفیت زندگی کاری.............................. 47

    2-21 برنامه های کیفیت زندگی کاری........................... 48

    2-21-1-موانع برنامه های کیفیت زندگی کاری....................... 48

    2-22 ابعاد کیفیت زندگی کاری از دیدگاه والتون...................... 49

    2-23 مهمترین عوامل موثر بر ارتقاء کیفیت زندگی کاری....... 52

    2-23-1-سیستم های فنی-اجتماعی................................ 52

    2-23-2-برخی از اصول ویژه برگرفته از سیستم های فنی- اجتماعی.... 52

    2-23-3- گروه های کاری خودگردان............................. 53

    2-23-4-مشخصات گروه های کاری خود گردان................ 53

    2-23-5-فرایند به کار گیری گروه های کاری خود گردان............ 54

    2-24 طراحی مناسب مشاغل بهبود کیفیت زندگی کاری........... 55

    2-24-1-نگرش سیستمی به طراحی شغل............................ 56

    2-24-2- دیدگاه کلی از طراحی شغل.......................... 56

    2-25- تاثیر متقابل بهره وری و کیفیت زندگی کاری................. 57

    2-26 رابطه زمان بندی کار با کیفیت زندگی کاری............... 58

    2-27 ارتباط بین نظام مشارکت و بهبود کیفیت زندگی کاری.... 59

    2-28 نقش فرهنگ در بهبود کیفیت زندگی کاری................... 59

    2-29 روش نوین در ارزیابی کیفیت زندگی کاری............ 60

    2-30 روابط بین نیروی کار و کیفیت زندگی کاری..................... 60

    2-31 اهداف کیفیت زندگی کاری.................................... 61

    2-32 ابعاد کیفیت زندگی کاری....................................... 61

    2-33 اهداف برنامه های کیفیت زندگی کاری.................. 62

    2-34 موانع برنامه های کیفیت زندگی کاری........................ 63

    2-35 استراتژی ها و راهبردهای بهبود کیفیت زندگی کاری...... 63

    2-36 پیشینه تحقیق........................................................ 65

    قیمت فایل فقط 15,000 تومان

    خرید

    برچسب ها : مبانی نظری و پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری و کیفیت زندگی کاری

براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد.

download (1)

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 3

درباره ما
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    چت باکس
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 35
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 3
  • بازدید کننده امروز : 4
  • باردید دیروز : 12
  • بازدید کننده دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 43
  • بازدید ماه : 126
  • بازدید سال : 233
  • بازدید کلی : 233
  • کدهای اختصاصی